Support
Har man en PC, surfplatta eller smartphone, så har man en dator och därmed också problem ibland. Tekniken krånglar, program är svårbegripliga och underliga frågor och erbjudanden dyker upp på skärmen då och då. Vi vill gärna hjälpa till och ge support i sådana situationer.
Direkt hjälp med närkontakt är tyvärr inte möjlig i dessa tider, utan den support vi erbjuder under Corona behöver ske på distans med t.ex. Telefon, Skype, Zoom, MS Snabbhjälp eller TeamViewer.
Support på distans
Vill du besöka vår digitala support med Zoom och få snabbhjälp?
Varje vecka träffas några av våra stödpersoner i ett Zoom-möte för att svara på frågor och hjälpa till med att lösa enklare problem. Mötet kallas Kanel Digital. Du är välkommen att delta med dina frågor. Läs mer här.
Vet du ungefär vad problemet är och vem du vill ha hjälp av?
Vi har ett flertal stödpersoner som är speciellt kunniga inom vissa områden. Känner du någon av dem eller har speciella frågor kan du vända dig direkt till dem. Klicka här för att se deras områden och kontaktuppgifter.
Vill du prata med någon om ett problem och om hur vi kan gå vidare för att lösa det?
Har du ett generellt problem eller behöver allmän hjälp med felsökning, kontakta då i stället support@snso.se eller telefonera (helst SMS) till:
- Björn Annell 0767 000 112
- Christian Ewerlöf 070 207 75 30
- Rolf Gillemyr 073 140 31 30
Dessa tre kan lösa många problem själva men även ge uppdraget vidare till en lämplig person.
Vanliga frågor
Här på hemsidan finns en samling av de vanligaste frågorna vi får från våra medlemmar. Det kan hända att svaret faktiskt finns där, kolla gärna.