Har du digitala bekymmer? – Kom till oss!
Vi har tre sätt att hjälpa dig som kommer till oss med digitala vardagsbekymmer. Support med besök i bostaden är inte en tjänst som föreningen erbjuder.
Vi rekommenderar att du först besöker Drop-in i vårt IT-café Kanelbullen, när det är öppet. Med lite tur kan våra stödpersoner lösa ditt problem direkt. Under Drop-in-tiden hjälper vi alla seniorer (55+) med digitala-problem. Du behöver inte boka, men kan få köa. För medlemmar är denna tjänst gratis.
Hjälp med svårare problem kan du få genom att vända sig till vår bokningsbara kvalificerade support. Den ges i våra lokaler på måndagar och torsdagar.
Utöver detta, går det att boka vissa av våra särskilt kunniga stödpersoner önskad tid, i våra lokaler eller med videosamtal på distans.
Bokning av kvalificerad support på måndagar och torsdagar
Detta är en medlemsförmån.
Kontakta oss per mejl support@snso.se, ange ditt telefonnummer och berätta lite om vad saken gäller eller ring direkt (gärna SMS/epost), om du vet vem av dessa du vill nå.
- Bengt Karlsson – 073 516 71 68
(Fast supporttid måndag 13-16, andra tider enl. ök)
Mail: bengtrk1@gmail.com - Kjell Linde – sms till 070 856 04 62
(för måndag fm)
Mail: kjell.linde@gmail.com - Rolf Gillemyr
(Tider enligt överenskommelse)
Mail: rolf.gillemyr@hotmail.com - Lars Andersson – 070 262 72 04
(Fast supporttid torsdag 13-16
Fria bokningsbara tider enl. ök)
Mail: lars.andersson@ossadvisor.se
Bokning av bokningsbara stödpersoner
Detta är en medlemsförmån.
Ni kan träffas i våra lokaler, på telefon eller över Internet. Du kan få information om hur fjärrsupport av just din enhet går till av den som hjälper dig.
Betalning
Tjänst | Gästpris | Medlemspris |
All bokad support | Erbjuds ej gäster | 20 kr per 30 minuter |
Betalas med Swish till 123 166 6866 eller kontant.
2025-01-09/HG&JMy